کیارشکیارش، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره
ارنیکاارنیکا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

نی نی نازم....

پسرم ...جزمهربانی دروجودت نیست..باتو بزرگ شدم...

یک کیارش ایستاده...

1392/9/2 1:16
نویسنده : مامان
334 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسومامانم همین الان ازم گرفته..باموبایل..واسه عمه جون که ازماخیلی دوره...تواین عکس من کیی باباجونممچشمکخیلی وقته که من می ایستم!ماچوتازگیاکنارمبل ...میز...و....راه میرم!وگاهی وقتاسعی می کنم ازشون برم بالا!!!!!متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرحسین
4 آبان 92 0:23
ای جانم فدات شه خاله انشالله دویدنت


مرسی خاله جون
مامی ارمیا
4 آبان 92 11:37
الهی بگردمت خاله جونی ... قدم برداشتنت مبارک عزیزم


ممنون خاله جون
مامی ارمیا
16 آبان 92 11:14
کم پیدایی کیارش خشگله .... پست و عکس جدید لطفا چشم مامان ارمیافلفلی جون،بزودی بوسسسسسس
مامی ارمیا
28 آبان 92 11:54
کیارش ناناز دلمون تنگ شده واست .... عزیزم ببخشید....بی نهایت گرفتارم....بوس بوس
مهسا مامان نورا
28 آبان 92 15:56
ای جان افرین پسر ناز مرسی
مامی ارمیا
7 آذر 92 12:01
کجایی کیارش خشگله دلتنگتیم عزیزم خاله جون شیطون شدم نمیذارم مامانم ازم عکس بگیره،همش درحال شیطونیم،مامانمم خیلی گرفتارهبه همین زودیامیایم...