کیارشکیارش، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره
ارنیکاارنیکا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

نی نی نازم....

پسرم ...جزمهربانی دروجودت نیست..باتو بزرگ شدم...

کماندوی9ماهه....

1392/7/23 21:57
نویسنده : مامان
254 بازدید
اشتراک گذاری

هفته آخرشهریور مابه اتفاق مامانی وبابایی جون تشریفمونوبردیم بیرجند ویک عدد"آرشیدا"به خاندا ن مااضافه شد.بغلایشون دخترخاله کیارش هستند....خیلی هم نانازی وکوچولو....ماچکیارش جون هم دریک اقدام کاملاضربتی!!!٣تادندون رودرعرض ١٠روزدرآوردند!!تعجب!٣ تاهم ازقبل داشت ..روهم میشه٦تا....!!تاحالاکه دریک ماه گذشته شاید٢یا٣ شب  تاصب بدون گریه خوابیده باشه!بعضی وقتاتب و بیشترروز...غرزدن و بیقراری...ومن همش حساب می کنم:٢٤=٦-٢٨....نیشخندهمون 22تا......وای هنوز ٢٤تادیگه مونده!!!طفلک پسرکوچولوم خیلی بچه صبوریه وحتماخیلی دردمی کشه....

کلمه جدیدی هم جدیدیادگرفته وهمش تکرارمی کنهap....روی زانوهاشم میتونه خودشونگه داره.....

ازدرودیوارمیگیره تاخودشوبلندکنه..بااینکه هرلحظه مواظبشم ،تاچشم ازش برمیدارم سرازاتاق یا...درمی آره.به دمپایی هم خیلی علاقه دارهخندهوخیلی بااشتهاخوشمزهدمپایی  ابری می خورهسبزکم کم دارم همه چی روازدستش جمع می کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرحسین
17 مهر 92 11:50
اخه الهی... چقدر سختی کشیدی گلم.
ایشااله بقیه دندونات راحت در بیان و شما بیقراری نکنی.
قدم دختر خاله گلت مبارک


اره خاله جون.....
ممنون
وبازهم ممنون خاله مهربون
مامی ارمیا
18 مهر 92 12:03
آقا خشگله شمام مثه ارمیای من واسه دندون درآوردن عجله داری خاله جون . ایشالله سریعتر و بدون مشکل دندونات دراد عزیزم...
دندونای جدیدت مبارکت باشه گل همبشه بهار...


اره دیکه عجله دارم خاله جونی......جکارکنم.....
ممنون
مامی ارمیا
18 مهر 92 12:03
راستی مامان کیارش جون شما تو کدوم شهر زندگی میکنید؟



هییییی خاله جون دست رودلم نذار....من جغرافیم ازقدیم ضعیف بود............
مهسا مامان نورا
18 مهر 92 18:30
عزیزم مرواریدات مبارک خوشکلم حالا کجا شو دیدی ما که همه وسایل خونه رو جمع کردیم نورا از دوار راست هم میره بالا نوبت شما هم میرسه
قدم نی نی هم مبارک


ممنون خاله جون اره....نمیدونم عاقبت حتما همین طور میشه
ممنون
ak.mousavi
20 مهر 92 16:52
سلام الهی ،چقدر جیگر شده !!!این چند وقت که ندیدمش چقدر بزرگ شده !


سلام .....بله عمه جون مهربون پسرمون کلی بزرگ شده
فایضه مامانه عسل
28 آذر 93 17:57
سلام خوبین ؟ مامان کیارش جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....