کیارشکیارش، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره
ارنیکاارنیکا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

نی نی نازم....

پسرم ...جزمهربانی دروجودت نیست..باتو بزرگ شدم...

بدون عنوان

1392/6/22 19:59
نویسنده : مامان
153 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه ...دیرگذشت....خیلی دیر...مردم وزنده شدم تابرنامه کاری م درست شد.بعدازاون همه منت کشیدن و...بایک قانون احمقانه منتقل شدم!بعداز٥سال....درشرایطی که احتمال منتقل شدنم صفربود!البته خداروشکرکه امسال می تونم کنارخونواده م باشم...رفت وآمدنکنم!هفته یی٥٠٠ کیلومتروکلاماجراجویی هام  تموم بشه....سیبیلایی که این چندسال درآوردمونیشخندکوتاه کنم ویادم بیادکه من زنم!!!نیشخندنمیدونم چراخوشحال نیستم(دروغ گفتم می دونممژه)چقدرخوبه که کیارشودارم...هروقت ناراحت بودم میدیدمش که دست میزنه وسرشوتکون می ده خنده م  می گرفتلبخنداین ماه کیارش دست زدنویادگرفتتشویقخدافظی کردنبای بایروی پاهاش خودشونگه می داره....وکم کم می خوادچهادست وپارفتنوشروع کنه.یک هفته س که همش می گه ب ب...ب ب....البته در٤ماهگی "ام "می گفت!نمیدونم یعنی چی..ودر٧ماهگی ...دد...وم م و...ام....می گفت.ولی الان حرف زدنش انگارکاملا هدفدارشده...دندوناش بی نهایت اذیتش می کنه شبا گاهی گریه می کنه چندروزغذانمی خورد... نمی دونم چرادرنمی آدناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده مامان وانیا
23 شهریور 92 9:20
خاله فداي شما بشه اميدوارم دندونات زود زود دربيان تا راحت بشي وانيا هم همين طور بود همش به خاطر دندوانته ( بي ميلی ، کم خوابي )


میسی خاله مهربون،آره کاش زودتردربیادراحت بشم